sjukhuset 3 veck

jaa nu e man sjuk som bara den ligger på lundssjuhus har leggat här i 3 veckor.. började med att jag bara skulle gör biopic på njurarna men slutade med att jag blev inlagg på intensiven fick ett eplipcanfall. nu har hag gjort 5 st bytat min plasma i blodet har en gång kvar. men jag gör dialyser med för jag har för mycket vatten i kroppen.. och njurarna inte fungerar som de ska.. det e riktigt jobbigt att ligga här.. vill bara hem till min familj och min lilla hund ozzy saknar han som f'n .. mamma säger att han börjar  vakta mer och börjar bli trosig.. men han kommer ändra sig sen när jag kommer hem.. så fort jag har fått bort den jävla slangen i halsen.. suck...  men man får ha modet uppe så blir det bätter och behandlingen kommer ju fungerar bätter för ja har slutat röka i 3 månader nu ju.. såå det är bara att hålla tummarna.. jag har tänkt att jag ska skriva en bok om min sjudom och vad jag har gått igenom.. faktisk se om det blir något utav de... jag e bara 20 år och redan varait med om mycket..


mvh sabina älskar dig mamma och ozzy<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0