ingen rolig morgon

det började inte bra för mig idag var ute med ozzy så halkade jag och slog i mig i knäet och jag kom inte upp och var tvungen att be om hjälp. det var riktigt pinsamt för hela knäet hade låst sig. den här äldre mannen ville att jag skulle åka in och kolla knäet men jag sa att det kommer gå bra. sa tack och gick hem och åt frukost..
nu sitter jag framför tven och kollar på animal 24 och tänker på om jag ska ta ett städ ryck uppe hos anna i dag så jag kanske blir klar med det så jag kan shoppa på fredag med min underbara Bea och kanske min underbara kusin Alexandra.. och i kväll ska man tvätta det e inte roligt.. och i går blev det inte att kolla häst för ägaren hörde inte av sig blev lite besviken men det väl sådan man får ta..  börjar skolan på tis kl 12.30 i grisstallet i skolan det e inte roligt men det e ett måste.. heheh men ni får ha de bra i dag love and peace pepoleozzy badade förra sommaren:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0