hej

I går var nog det värsta dagen i mitt liv jag som trode att vi skulle sluta tidigare bara för vi började  tidigt men icke så nicke jag gick i skolan från kl 8.20 till kl 18.00 var hemma ungefär kl sju. jag var skit trött och hungrig men det var ändå rolig att jobba med kossorna och de små kalvarna:d  men som vanlogt när man skulle gå till bussen så trillar jag och skrapar upp både knäna plus lite på hakan det gjorde inte så ont men ändå det kändes.
ozzy blev glad när jag kom hem iallafall :D i dag har jag inte gjort så mycket för igentligen skulle jag till helsingborg men det blev inte :( för att min kropp mådde inte bra efter i går och jag hade feber med. så jag får åka dit en annan dag.. har typ sovit ätit och varit ute med lilla ozzy tossy:D ska ut med han sista rundan vid åtta sen ska jag sova för det e ju skola i morgon vill inte med de måstes..  ha de bra folket. love and peace pepole.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0