full rulle i helgen

i helgen har det varit riktigt full gång för både mig och min lilla ozzy.
i fredags var jag om min underbarar bea på center syd och handlade och hadde det trevligt köpte en ny kofta och ett par byxor och ett skärp och en ny boll till ozzy som han redan har gjort av med;)
en på kvällen åkt ja och bea plus ozzy ut till lödde igen till en killkompis till henne och kollade på film till 03.00 sen körde matias hem oss. lördagen skulle vara lungn men det var den inte först kom hennes kusiner som INTE kan sitta stilla:D men de e söta ändå.. sen möte vi oliver så satt vi och snacka och hade skit roligt. han var med oss typ till tolv och vi kollade ¨på film....
söndagen var rätt chill vi kollade på fil på morgonen sen somnade  vi och jag vaknade inte fören vid 3 då skulle vi äta midda för beas pappa fyllde år i går så vi skulle fira honom.. sen gick jag hem och började tvätta och la mig i mitt efter längtade bad som jag skulle göra hela helgen med det blev inte så.. Och jag har haft en helt underbar helg med min underbara bea Andersson.
min ozzy har varit jätte duktig med hela helgen  är jätte stolt över honom..


GOD NATT FOLKET

LOVE  PEACE
 AND HAPPINES.. // sabinaoch ozzy
 bea och ja<3



Kommentarer
Postat av: bea

En riktigt rolig helg:) och håller med om att ozzy var jätte duktig.

din syster hälsar att hon är snygg;)

puss älskar dig !

2011-01-25 @ 14:41:06
URL: http://beatriiceandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0