Bea Andersson

man har sina äkta vänner på en hand som man säger. men jag har bara en ända äkta vän och det är bea Andersson hon är den ända som ställer upp för mig när jag väl behöver henne. hon är den äkta vännen som jag har letat efter hela mitt liv och jag kommer alltid vara där för henne och kommer inte släppa henne. för hon var där när jag var ríktigt sjuk och de andra så kallade vänner försvann. och hon passar alltid ozzy när jag behöver hundvakt.  vi har haft så roligt bara på två år och under dessa två åren har vi inte bråkat en ända gång. vi stöttar varandra.. Bea jag älskar dig gumman glöm aldrig att jag ställer upp för dig var än du är i världen om du e i kina och bheöver min hjälp så kommer jag- 
vi älskar dig Bea Andersson// sabina och ozzy

Kommentarer
Postat av: bea

Naww älskling så sött inlägg, du är världens bästa vän och jag är glad att jag har dig.

Det är så härligt att vi ställer upp för varandra alltid i vott och torrt.

Ha det bäst gumman! Puss bea<3

2011-01-25 @ 14:37:51
URL: http://beatriiceandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0