ozzy

Ozzy du e den bästa vän som man kan ha du kommer aldrig svika mig. du har hjälp mig i genom gråt och skratt i 3 år. och du betyder ohört mycket för mig älskar dig jätte mycket. hjälp mig igenom mycket svåra tider. när jag låg på sjukhuset när jag skulle på börja min cellbehndling  ville jag bara dö sen såg jag ditt vackra anskikte framör mig som sa till mig kämpa på jag e här hemma och väntar på dig. än i dag kämpar jag med min sjukdom tack vare min under bara hund.. eller när jag e ledsen kommer han och slickar boet tårarna och börjar busa med mig för jag ska tänka på något annan. gud vad jag älskar min tossya ozzy<3<3 bästa som har hänt mig

lilla knäppa vovven:Dmin lilla tossia hund som älskar hund<3<3ozzy badade förra sommaren:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0